Outsourcing marketingu

W ostatnim czasie bardzo popularne stało się zlecanie przed przedsiębiorstwa na zewnątrz prac, którymi dotychczas zajmowały się określone działy w firmie np. dział księgowości, kadr, informatyczny itp. I nie ma w tym nic niezwykłego, ponieważ okazuje się, że taka strategia zarządzania biznesem przynosi efekty w postaci konkretnych oszczędności. Zamiast zatrudniać kolejnych ludzi, przygotowywać im biura i stanowiska pracy, lepszym rozwiązaniem staje się wynajęcie agencji specjalizującej się w określonej dziedzinie.

Stosunkowo nowym, coraz popularniejszym rodzajem tego typu usługi jest outsourcing marketingowy. Na czym to polega? Najkrócej mówiąc odrębna firma, taka jak Marketing Point, staje się Państwa zewnętrznym działem marketingu i realizuje wszystkie zadania, które wykonywałby ten dział.

Dzięki takiemu rozwiązaniu zredukowane zostają koszty administracyjne konieczne przy funkcjonowaniu wewnętrznego działu marketingu. Oprócz tego zewnętrzna agencja - z oczywistych przyczyn - do zleconych projektów podchodzi zadaniowo, dzięki czemu istnieje pewność, że zostaną one zrealizowane tak sprawnie i szybko, jak to jest możliwe.

Na nowoczesny marketing składa się tak wiele elementów składowych, że zatrudnienie osób będących specjalistami w każdym z nich stanowi praktycznie niewykonalne organizacyjnie oraz finansowo zadanie. Natomiast korzystając z usług firmy outsourcingowej można otrzymać dostęp do wiedzy i doświadczenia wielu specjalistów wtedy, kiedy jest to wskazane.

Zaangażowanie firmy Marketing Point spowoduje nowe, obiektywne i świeże spojrzenie na działalność danego przedsiębiorstwa, co znacznie ułatwi ocenę sytuacji i podjęcie określonych działań.

Marketing Point może także realizować usługę outsourcingu tylko na zasadzie doradztwa, czy konsultingu marketingowego. Wówczas - po analizie sytuacji - klient otrzymuje niezbędne dane potrzebne do tego, aby podjąć decyzję w sprawie dalszych działań.

Sposób oraz zakres realizacji usługi outsourcingu marketingu zależy tylko od wspólnych ustaleń. I tak może to być:
1.Bardzo szeroki zakres działań - zasada zewnętrznego działu marketingu.
2.Współpraca na zasadzie wspierania istniejących działów marketingu, czy też funkcjonujących w firmie specjalistów od spraw marketingu, promocji, czy reklamy.
3.Realizacja pojedynczych akcji, czy projektów.

Zadzwoń! Napisz e-maila! Marketing Point może stać się doskonałym rozwiązaniem dla Twojej firmy.