Copywriting

Copywriting to najkrócej mówiąc pisanie tekstów na potrzeby reklamy, czy w szerszym kontekście marketingu.


Jednak sama czynność pisania jest tylko (albo aż) końcowym etapem twórczych zmagań niezbędnych do wymyślenia tego, co w tymże tekście powinno się znaleźć i jaką przybrać formę.

Copywriterzy stanowią przeważnie bardzo kreatywne osobowości o artystycznym zacięciu. Dzięki wysiłkom Marketing Pont zaprzęgnięci zostają do ciężkiej, ale efektywnej pracy na rzecz celowego i funkcjonalnego komunikatu.

Zadania jakie stoją zwykle przed agencją marketingową to budowa wizerunku marki oraz sprzedaż produktów danej firmy, bądź idei promowanych przez określoną instytucję. Właśnie dlatego w Marketing Point kierujemy się raczej praktycznym podejściem do tematu i koncentrujemy na tym, żeby dać reklamie skuteczny wyraz.


W ramach copywritingu oferujemy:

1.Hasła i slogany reklamowe

2.Nazwy własne np. firm, instytucji, marek i inne

3.Teksty reklam prasowych

4.Teksty na broszurki, ulotki, katalogi reklamowe itp.

5.Scenariusze spotów radiowych

6.Scenariusze spotów telewizyjnych

7.Teksty na strony internetowe

8.Treść e-mailingów

9.Teksty Public Relations

10.SeoCopywriting.

Czyli tak naprawdę wszystko, co wiążę się z kreacją komunikatu marketingowego.


Oprócz powyższych chętnie podejmiemy się napisania innych publikacji niekoniecznie związanych z branżą marketingową.

A mogą to być:

1.Artykuły prasowe

2.Notki prasowe dla dziennikarzy

3.Streszczenia

4.Redakcja tekstu

5.I inne na konkretne zlecenie.


Napisz do nas, żebyśmy my mogli napisać dla Ciebie.